من و بهترين دوستاى نتيم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 68920
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 14:23 ::  نويسنده : Awesome!shima
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

میرحسین
ساعت23:15---27 دی 1391
همه لباسام رو انداختم لباسشویی بشورم ..... همشون رنگ داد به همدیگه لباسام رنگین کمون شد !!!!
پاسخ:ههههههه کار منه ديگه از اين بهتر نميشه!شرمنده!


raha
ساعت22:43---27 دی 1391
منم فک کنم اولین دوستم آرزو بود :x
پاسخ:من محدثه......


میرحسین
ساعت16:21---27 دی 1391
اولین دوستی که تو این جمعی که الان داریم پیدا کردم ساناز بود پاسخ:واقعااااا من اومدم خونت خرابکارى کردمااااااااا

میرحسین
ساعت16:20---27 دی 1391
من اولین دوستم نیما اسفندیاری بود ... نمیشناسیش تو
پاسخ:ااااااا تو مصاحبه هم گفتى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: